لنز بلوکنترل

در ادامه به مشخصات این نوع لنز می پردازیم.

 

کاهش خستگی چشم و تسکین درد چشم

کاهش سردردهای ناشی از استفاده زیاد از وسایل دیجیتال

جلوگیری از آلودگی و تجمع گرد و غبار

ضد خش

دوام بیشتر و مقاومت بالا

ویژگی های لنز کنترل بلوک

 

انواع لنزهای کنترل بلوک

1- عدس شیطانی ایتالیایی:

 

Diavel یک لنز کنترل بلوک با بلوک هایی است که در هنگام قالب گیری در داخل مونومر لنز قرار دارند که ترکیبی از 2 عدسی در یک لنز است و بسیار با کیفیت است بنابراین بیشترین محافظت را دارد.

 

لنز بلوکنترل این نوع لنز محصولی آمریکایی است که ساخت سنگاپور بوده و رقیب لنزهای نت لاین می باشد (در ادامه با لنزهای نت لاین آشنا خواهید شد) و در صورت ایجاد بخار با دهان بر روی سطح لنز کلمه KL ظاهر می شود. .

 

2- لنز ژاپنی توکای:

 

این لنز تماما ژاپنی و در بسته بندی سلفون می باشد و همراه لنز کارت اطلاعات مشتری نیز موجود است. تکنولوژی بالا و مقاومت ضد بازتابی بالا از ویژگی های بارز این لنز است.

 

سازنده این لنز مدعی است از ماده ای به نام لوتئین در لنز استفاده کرده است.این ماده در غذاهای مغذی مانند زرده تخم مرغ و ذرت وجود دارد و نقش موثری در پیشگیری از بیماری های چشمی، پوستی و حتی قلبی دارد و در نتیجه بینایی را بهبود می بخشد.

 

3- لنزهای هویا:

 

لنزهای هویا بلو پروتکت ساخت ژاپن و دارای نسبت تراکم 1.5 با روکش HVLL می باشد. HVLL سخت ترین پوشش لنز ضد انعکاس موجود است. نکته بسیار مهم در مورد این لنزها این است که بر خلاف لنزهای زایس کارت، گارانتی به خود شخص داده می شود نه عینک.

 

 

 

لنز هویا

 

 

این شرکت آلمانی محصولات 1.50 و 1.60 Refractive Index Block Control خود را به نام Netline به فروش می رساند که کیفیت و پوشش بسیار بالایی دارند و قیمت مناسبی دارند. هیچ علامت خاصی روی سطح این لنزها وجود ندارد و خود لنز نیز نشانه اصالت آن است. لنز بلوکنترل نت‌لاین در واقع یکی از زیرمجموعه‌های رودنستاک، آلمان است، اما R Rodenstock را ندارد، اما در واقع Rodenstock است.

.